Lucram la noua versiune a site-ului, de aceea informatiile nu sunt actualizate. Intre timp poti citi articolele pe care le-am scris in ultimii 4 ani iar noi promitem sa
revenim cat mai curand cu o noua interfata si, evident, cu articole la zi. Lucram in paralel atat la relansarea site-ului, cat si la organizarea Galei Premiilor eCommerce.

 
UTILIZAREA CARDURILOR
Cardurile fac parte deja din viata de zi cu zi a romanilor, la ora actuala existand peste 9 milioane de carduri bancare.   ...detalii
RECOMANDAREA Link2eCommerce
CartePremium - librarie online si giftshop cu livrare 100% gratuita pentru clientii care aleg plata online   ...detalii
CONSULTANTA IN COMERTUL ELECTRONIC
Intra acum in comertul electronic! Nu este un “hei rup-ism” si nici un sfat optimist. Statisticile arata ca numarul mag   ...detalii
Sign-up
Beneficiile autentificarii si formularul de inscriere
 
Link2eCommerce Home
Pagina de start a site-ului
E-Commerce Online Advertising & PR Legislatie Internet Off Topic Evenimente Despre noi Contact
May 2016
 LMMJ VSD 
       1 
 2345678 
 9101112131415 
 16171819202122 
 23242526272829 
 3031

Studiu pentru dezvoltarea comertului electronic

  [de Andrei RADU / Link 2 eCommerce]

Link 2 eCommerce, singura publicatie de comert electronic din Romania, realizeaza in perioada 15 august  – 18 octombrie 2008 un studiu privind dezvoltarea comertului electronic care are ca scop evaluarea reala si obiectiva a pietei de e-commerce din Romania si a dezvoltarii acesteia la nivelul anului 2008, precum si perspectiva de evolutie pentru anii 2009-2011.

Studiul isi propune, de asemenea, identificarea necesitatilor pietei si a opiniei celor direct implicati asupra posibilitatii instituirii in Romania a unui sistem de trustmark (marca de incredere pentru site-urile de comert electronic) si a unui sistem alternativ de rezolvare a disputelor. Studiul este comandat de Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei.

In urma rezultatelor studiului, se urmareste identificarea si punerea in aplicare a solutiilor de impulsionare a dezvboltarii sectorului de comert electronic, solutii ce vizeaza in special cresterea increderii consumatorilor in comertul online.

Pentru identificarea necesitatilor pietei, echipa Link 2 eCommerce deruleaza un sondaj in randul internautilor – clienti sau nu ai magazinelor online. De asemenea, echipa de proiect va invita reprezentantii magazinelor online sa raspunda la chestionarul adresat lor, pentru a putea stabili cat mai exact care este situatia actuala a pietei de comert electronic si care sunt necesitatile comerciantilor online.

Chestionarul este accesibil pe site-ul studiului http://www.studiucomertelectronic.ro/

Solicitam sprijinul pietei in mediatizarea chestionarului dedicat internautilor ca efort de industrie, astfel incat sa putem obtine rezultate relevante pe care sa le dam publicitatii. Este prima oara in Romania cand, in urma rezultatelor unui studiu, se incearca dezvoltarea industriei prin masuri care sa incurajeze comertul online si care sa creasca increderea clientilor in tranzactionarea prin internet.

Speram sa ne puteti sprijini in efortul nostru de a realiza un studiu obiectiv, care sa reflecte realitatile pietei si masurile ce pot fi luate pentru dezvoltarea comertului electronic romanesc. Fiecare opinie conteaza.

Cei care aleg sa sustina "Studiul privind dezvoltarea comertului electronic din Romania", vor fi mentionati ca parteneri ai acestui proiect, in ideea in care incercam sa rasplatim prin mediatizare eforturile voastre. De asemenea, partenerii vor fi invitati la masa rotunda organizata de Link 2 eCommerce pentru a putea discuta cu autoritatile si pentru a oferi pulsul pietei, asa cum il simt cei direct implicati. Nu in ultimul rand, rezultatele chestionarelor vor fi facute publice, iar partenerii nostri sunt cei care participa la principalul studiu de comert din Romania anului 2008.

Echipa Link 2 eCommerce va multumeste pentru sprijinul dvs. Ca si voi, credem in online!

... afiseaza toate articolele
Poll

Poll

Cat ati cheltuit pentru un cadou cumparat online?
Sub 10 lei
Intre 10 si 50 lei
Intre 50 si 100 lei
Intre 100 si 150 lei
Intre 150 si 200 lei
Intre 200 si 300 lei
Peste 300 lei